czwartek, 2 stycznia 2014

Winter casual chic


 I was wearing:
Shirt - Sinsay | Vest - Romwe | Scarf - Persunmall | Jeans - Tally Weijl | Shoes - CCC | Bag - New Yorker |  Watch - Daniel Wellington

Hej kochani! Bardzo się cieszę,że w nowym roku mogę przywitać Was postem ze stylizacją. Mam nadzieję,że hucznie spędziliście sylwestrową noc i że pozostanie ona długo niezapomniana tak jak moja :) Po błogim lenistwie czas wrócić do rzeczywistości i obowiązków.. czy tylko mi się to nie uśmiecha? A co z postanowieniami noworocznymi, macie swoją niekończącą się listę? ;-) Chętnie poczytam Wasze propozycje! Wpadajcie na instagram @hejtupati , tam jestem częściej. Buziaki :))

32 komentarze:

  1. Świetny look! Chyba w końcu wziąć się za ćwiczenia i schudnąć :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Naprawdę oglądałam zdjęcia chyba 10 razy :D <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely comfi outfit.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, a Ty wyglądasz świetnie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest świetna :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kratę w takiej kolorystyce. Bardzo fajny zestaw, prosty, a jednak ma w sobie to COŚ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula i szalik super, a cale połączenie niby banalne a jednak genialne :)
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kamizelka i koszula moje faworytki! :) wyglądasz świetnie :)
    a może obserwacja wspólna? jak tak to zacznij a ja się odwdzięczę :);)

    LOSZI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. Zapraszam na moje pierwsze Candy !:)
    http://krysztalowy-guzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw. brakuje mi właśnie takiej kamizelki w szafie. a lista postanowień jest ogromna, ale wszystko do zrobienia! :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko wyglądasz:) fajny zestaw:)zapraszam do mnie www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetny styl;) zapraszam do mnie http;//ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. buty <3

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz, genialna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie stylizacje! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Simply and casual....i like this look.
    This is the first time I see your blog.
    I'm a new blogger from Italy. If you want, take a look at my blog.
    Kisses,
    Eni K.

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny zestaw :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń