środa, 5 lutego 2014

I See Fire


I was wearing
Jacket - Front row shop | Jeans - Stradivarius| Scarf - H&M | Hat - No name | Glasses - ZeroUV

Hej, dziś w końcu obszerny post! zasługa dobrego fotografa :) przepraszam,że ostatnio rzadko tu jestem, niestety mam dużo innych obowiązków, które ciężko pogodzić ze sobą. Obiecuję poprawę ! mam nadzieję,że sportowa stylizacja się spodobała.Buziaki :) ps. zapraszam na mój instagram @hejtupati a tutaj możecie zadawać mi pytania ask.fm/hejtupatii

Romwe Spring Festival Sale
Over 1000 styles, up to 75% off
Start from $3.99
Time: 2/4/2014 ---2/11/2014
Don’t miss, girls!

31 komentarzy:

  1. Prawie wiosenna pogoda i fajne tło do zdjęć :) Najlepsze okulary i spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny outfit! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool outfit. Totally love it!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaka jesteś piękna
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nos sie tak wygladasz nieziemsko!! piękna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylówka, sama bym się tak ubrała!:D Uwielbiam taki styl:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebiste okulary!!! i fajne miejsce do robienia zdjęć, lubię taki industrial :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądasz!
    Te okulary są cudowne <#

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest świetnie :) tak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :)

    P.S.
    już troszeczkę się znamy i ... lubimy :) może też mnie zaobserwujesz? :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny set ;) fajne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny styl! Dokładnie taki jaki lubię:) Okulary mega! Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo będzie mi miło jeśli odwiedzisz mojego bloga i weźmiesz udział w moim pierwszym konkursie!

    Do wygrania kosmetyk marki L'OREAL więc myślę, że warto wziąć udział :) Serdecznie pozdrawiam i czekam na nowy post! :) http://name-ityourself.blogspot.com/2014/02/loreal-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for visiting my blog!
    Great outfit :) Would you like to follow each other?
    www.voguevillain.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie kochana!!!:*:*:*<3
    Wpadaj na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing blogg<3 I would be so happy if you could follow me back on GFC ღ Keep blogging! xxpeach

    http://momomoworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W miejscu okularów z zerouv podlinkowałaś kurtkę z frontrowshop ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń