czwartek, 3 kwietnia 2014

Recent instagram mix

Iggy Azalea - Change Your Life (Explicit) ft. T.I.

hej :* co tam u Was słychać? ja umieram już od dwóch dni z wysoką temperaturą :( szkoda,że właśnie teraz kiedy jest już tak przyjemnie na dworze choroba trzyma mnie w łóżku.. mam nadzieję,że do weekendu wydobrzeje i wybiorę się na zdjęcia :) dlatego dziś byłam w stanie wyczarować jedynie mix ze zdjęciami z telefonu. Fani motoryzacji pewnie wiedzą,że w ubiegłym tygodniu w Poznaniu miały miejsce targi samochodowe, wyżej kilka ujęć z Motor Show, podziwiałam te cuda będąc w pracy,tam również miałam okazję poznać Maje Sablewską, przemiła osoba :)) Podejrzewam jednak,że to właśnie podczas tego weekendu nabawiłam się choroby także..Życzcie mi powrotu do zdrowia, ja wracam do łóżka. Buziaki i do następnego:)

11 komentarzy:

  1. Super mix ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely photos.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :))

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I was just browsing by and came upon your gorgeous blog - it is so amazing with interesting posts! I had to follow through GFC :) x keep in touch !

    Www.benishkhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń